The Heren originele Groen Jackets Duck the Crimpt Casual Authentieke Licentie Denali Pet North Horizon Green Kleding Face 5L34RqcAj
Posted on Wit Moschino waardig Creme Uk Love Crossbody Dame love Sale Bag Avorio jLSzVpGqUM by Wit Moschino waardig Creme Uk Love Crossbody Dame love Sale Bag Avorio jLSzVpGqUM

Beste slaapkoppen (m/v),

Jeans Kopen FitDark guess Online guess Denim Online Kopen Guess Blue Dames Riem rotterdam Skinny JF1TlKc3

Er lekte gisteren een rapport van een Britse parlementaire commissie uit. De Volkskrant schreef er over: “Een van de aanbevelingen luidt dat een nieuw overheidsorgaan in het leven wordt geroepen dat toezicht houdt op de inhoud van sociale media. Misbruik moet zwaar bestraft worden.”

Tezelfdertijd schreeuwde Guy Verhofstadt, de fractievoorzitter van de moederfractie van VVD en D66 in het Europees Parlement, ALDE, uit: “I will push the European Parliament to measures to clean up our internet and social media.”

Je kunt natuurlijk denken: ach, die Britten gaan toch uit de EU, het Europees Parlement is een tandeloze tijger en zolang we van ónze minister van Binnenlandse Zaken Kajsa Ollongren niets horen over Nederlandse censuurmaatregelen, is er vooralsnog geen enkele reden om ongerust te zijn en kunnen we rustig gaan slapen nadat we weer een dag van het mooie weer hebben genoten.

Je kunt ook wél je verstand gebruiken.

Dan snap je wat ‘ze’ aan het doen zijn, nu internet ons toegang heeft verschaft tot alle ongefilterde informatie,  dus ook de informatie die de overheid onwelgevallig is.

Doodeng.Wit Moschino waardig Creme Uk Love Crossbody Dame love Sale Bag Avorio jLSzVpGqUM

Als je niet voor jezelf wakker wilt worden, doe het dan voor je (klein)kinderen.

Groet,

JanDWit Moschino waardig Creme Uk Love Crossbody Dame love Sale Bag Avorio jLSzVpGqUM